فرماندار بهاباد گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان بهاباد در بخش مرکزی، میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

علیرضا تیموری،  در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم استقبال و تشییع و تدفین شهید گمنام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: میزبانی از شهدای گمنام امروز یک وظیفه عمومی است زیرا این شهدا به میدان نبرد رفتند تا دین اسلام پایدار بماند.

وی عنوان کرد: تدفین شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور، اقدامی است که باعث ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج معارف معنوی دفاع مقدس و ارزش‌های اسلام و پراکنده شدن عطر و شمیم خوش شهادت در جامعه می‌شود.

تیموری با اشاره به اینکه شهرستان بهاباد نیز میزبان پیکر یکی از این شهدای گمنام است، افزود: مراسم استقبال از شهید گمنام، روز شنبه ٢۵ آذرماه ساعت ۸ صبح در میدان امام حسین بهاباد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: شهید گمنام علاوه بر حسینیه‌ها و مساجد پیش‌بینی شده، به مدارس این شهرستان نیز منتقل می‌شود و دانش آموزان بهابادی میزبان این شهید گمنام خواهند بود.

فرماندار بهاباد یادآور شد: روز شنبه ۲۵ آذرماه مدارس شهید زینلی، دبیرستان شهید رفیعیان، هنرستان دخترانه کار و دانش الزهرا (س)، دبیرستان پسرانه ابن سینا و مدرسه کوثر احمدآباد و حجاب کریم آباد میزبان این شهید گمنام خواهند بود.

گفتنی است؛ طبق برنامه اعلام شده قرار است این شهید گمنام پس از تشییع در بهاباد به احمدآباد منتقل و در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی دفن شود.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان بهاباد با حضور فرماندار و معاونان وی، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و بخشدار بخش مرکزی و اعضای کمیته استقبال در فرمانداری بهاباد برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا